Як швидко і просто занапастити ваш човновий мотор
Так, це можливо і зовсім не складно. Хочете відправити мотор на звалище? Є один безвідмовний метод: взагалі нічого не робити!
На форумах часто можна зустріти коментарі на кшталт:
“Навіщо вкотре розбирати мотор? У мене вже 7 років працює, ні олії, ні свічок не змінював — все чудово.
Слухаючи такі поради, ви самі підписуєтеся на проблеми. Забудьте про обслуговування, пропустіть заміну олії або крильчатки, і мотор вас порадує швидким ремонтом.
Перше ТО: чому воно таке важливе?
Після обкатки двигуна його потрібно оглянути і провести базове обслуговування. Замініть масло в редукторі (і картері, якщо у вас чотиритактник), перевірте наявність “дитячих хвороб”. Особливо це актуально для китайських моделей, де іноді потрібно підрегулювати щось чи підтягнути.
Не обкатуйте двигун у бочці! Це шкідливо і виробники не випадково попереджають про це.
Перше ТО - це як перше миття нової машини. Ви знайомитеся з технікою та продовжуєте її термін служби.
Заміна олії: щороку чи рідше?
Дехто каже, що міняти масло так часто не обов'язково, але це помилка. Олія в редукторі човнового двигуна працює у складних умовах. Сальник, що ослабів, може пропустити воду, особливо якщо ви часто користуєтеся мотором або зберігаєте його в морози.
Переконався на власному досвіді: випадковий нічний заморозок та ремонт редуктора забезпечений.
Свічки запалювання: проста деталь, важливе значення
Свічки не обов'язково міняти кожен сезон, але слідкувати за їхнім станом потрібно. Електроди, що підгоріли, або порушений зазор погіршують запуск мотора, збільшують витрату палива, а в довгостроковій перспективі можуть призвести до більш серйозних поломок.
Поради щодо догляду за мотором
Ніколи не нехтуйте елементарним обслуговуванням. Навіть найнадійніші мотори, як Yamaha або Tohatsu, потребують уваги. Якщо ваш двигун працює як годинник - це не привід розслаблятися.
Хочете, щоб двигун прослужив довгі роки? Дбайте про нього, і він відповість вам вірною службою.